۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

چرا بی اف داشتن برای سلامتی شما مضر می باشد

اصولا اینایی که وبلاگ مینویسن، یه جور کمبود محبتی چیزی دارن، باید خواننده های عزیز هی شر کنن،هی کامنت بدن، هی لایک بزنن تا نویسنده بدبخت وبلاگ احساس کنه با این که نشسته توی خونه و هیچ گهی نمیخوره، اما یه جور تخمی واسه جامعه مفیده! چرخ هایی که میچرخونه، چرخ های صنعت نیستن ها، اما بلاخره دو تا چرخ داغون سنگی از زمان فلینتستوز داره که بچرخونه واسع خالی نبودن عریضه...

بریم سر اصل مطلب...

رفیق من، دوست خوب من (لا اقل من فکر میکردم که دوست خوب منه!)، کسی که صد تومن میدادن بخرنش، نمیدادمش...مرتیکه حمال تو گودر نه منو لایک میکنه نه شر. چون بی افش فالو میکنه ایشون رو و اگر ببینه از من چیزی شر کرده جرش میده.

در نتیجه بر همگان واضح و مبرهن است که اگر بی اف داشته باشید دوستان شما که از کمبود محبت رنج میبرند و نیازمند لایک شما میباشند آخرش یا خودکشی مینمایند و یا یک عدد بیلاخ گنده نثار شما میکنند. فلذا بی اف برای سلامتی مقعد شما مضر است.

5 نظرات:

ناشناس گفت...

like azizam :*

EraZer Head گفت...

ای کیر تو این رفاقتا که بوی شاش گرفته...! تو هم با این دوست خوب کیریت!
ناراحت نباش عزیز دلم خودم میام واست ده تا ده تا کامنت میذارم که کمبور محبتت جبران بشه! تو هم بیا کمبود محبت من رو جبران کن خب...
راستی اینم بگو که زمان فلینتستوز چیه؟! خوردنیه یا پوشیدنیه!؟

ناشناس گفت...

در راستای کامنت ارازه مرازه...
پوزیشن این فلینتستوز چیه برادر؟ تایپ هست یا نه؟!
نتها خوری نکن :دی

ناشناس گفت...

پیاز جان، الهی سرخ بشی
الان 7 تا اکانت گوگل درست می کنم. میرم تو گوز رید و هم شیر می کنم تو رو هم لایک هم فالو هم مالو
بووووووووووووووووووووووووووووس

PiaZ گفت...

ناشناس: بخورمت تو رو :دی
ایریزر هد: من اگر تو رو نداشتم چه کار میکردم آخه؟ نه خدایی؟؟ اصن نمیشد ، به مولا نمیشد. فلینستونز بابا اون کارتونه بود دیگه! در مملکت ترجمه شد به عصر حجر!
شایان: آقای فرد فلینستون زن داشت، هر چی فک میکنم اسمش یادم نمیاد...فک کنم ولما بود!

ارسال یک نظر