۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

داداش بزن بریم پیش ممیز یه کشک و بادمجون بزنیم بر بدن

عرض کنم خدمت با سعادت شما که، در همسایگی ما آقا پسری زندگی میکنن که اصلا خوب نیسن! منم تو کفش نیستم هیچ جوره!
گفتم که بدونین بعدا نگین یارو دول گربه هم میبینه راست میکنه واسش ها! هر کی بگه خیلی بده، یعنی خیلیا!
خلاصه آقا پسر همسایه رو میگفتم. اسمشو نمیدونم. این پسره قدیما که خیلی مد بود همه تیریپ ایمو باشن، تیریپ ایمو بود. قدیما یعنی دو سال پیش. خلاصه موی سیاه از این مدلا که همش موهاش تو چشمشه و کفش آل استار و لباسای سیاه و از این ساق های چهار خونه و یک عدد دوست دختر ایمو! اصن سیستمی داشتن اینا.
این پسره قبل از ایمو شدن، تیریپ گی میزد! به خدا! یعنی من کلا فکر میکردم طرف از ماست! بعد دیدم دوست دختر داره و یه ریز لاو و از این برنامه ها!

بعد از دوره ایمو بودن، ایشون یه مدتی تیریپ داش مشتی بودن! میشست سر کوچه با افه "داداش من خرااااااااابم" سیگار میکشید و با موبایلش هایده و رپ گوش میداد.

و اما امروز....امروز که نه! یه ماه پیش اینو جلوی خانه هنرمندان دیدم که به جمع عزیزان تیریپ دانشجوی روشنفکر صفت هنرمند نمای هنردوست ریدیوهد پسند، پیوسته! با شلوار قرمز و آل استار کثیف و یک عدد لباس تو مایه های ردا و عبا و این مدل چیزا و به جای کافشن یک تیکه پارچه پانچو گون از جنس گلیم و یه دونه کیف از جنس جاجیم و نمد و با این طرح های اسلیمی اینا! دوستاشم شبیه باب مارلی هسن کلا.

...

خب من دیگه حرفی ندارم در این مورد...

3 نظرات:

EraZer Head گفت...

حالا که چی مثلا؟ چون این پسره ی جو گیر که شما ازش بدت میاد الان خودش رو چسبونده به ریدیوهد پس ریدیوهد بده؟! منظورت چی بود دقیقاً؟ شفاف سازی کن اول بعد حرفت رو پس بگیر
:D

PiaZ گفت...

هر جا سخن از ریدیوهد باشد، نام ایریزر هد میدرخشد :دی
اصن آدم کرمش میگیره که هی بگه ریدیوهد ریدیوهد ریدیوهد!

Reza Cupid Boy گفت...

وااااای متنفرم از ایناییی که تریپ هنرمندی میزنن!!! حرومیای عقده ای :)))))

ارسال یک نظر