۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

کرم کارامل

الان تقریبا یک ساعته که از حموم در اومدم و دارم فکر میکنم که باید بشینم رو چیز میزای نصفه نیمه ای که نوشتم کار کنم؛ یه سری ایده دارم که احساس میکنم کلی باحاله و پس فردا آدما ازم تشکر میکنن که این همه آفرینش هنری داشتم و با خلق این آثار شگفت انگیز دنیا رو دگرگون کردم. بعدش برم از سوپر محله به به بخرم! سوپر محله ما، اسمش سوپر نوره! شبا ساعت 10 کرکره رو میکشه پایین. یه آقایی هست تو این سوپر به اسم آقا مهرداد. قدش کوتاهه، سفید و مو طلایی، وسط سرش کچل. قیافش مهربونه. کلی هم مودبه. بعد وقتی چیزی میخوام که نداره میگه ببخشید تموم شده. واسه همین وقتایی که از قیافش معلومه که ناراحته دلم براش میسوزه. آقا مهرداد یه پسر بچه 5 6 ساله داره که خیلی نازه! موهای طلایی، چشمای شیطون. اگه بچه دار شدم امیدوارم مثل پسر آقا مهرداد باشه...میگن منم که بچه بودم کلی سفید و طلایی بودم، خب اگر بچه دار شدم و این بچه به من رفت، امیدوارم دماغش به نیکول کیدمن بره. خلاصه این سوپر نور هیچی نداره معمولا! اما یه چیزی هست که همیشه داره: کرم کارامل می ماس!
من علاقه خاصی به کرم کارامل می ماس دارم! خیلی هم خوشمزه نیست، اما در مواقعی که احساس میکنم در حقم ظلم شده، یه دونه از اونا میخورم و کلی کیفور میشم! این وقتا مثلا روزایی هست که تا ساعت 8 شرکت بودن یا ناهار نخوردم چون کار زیاد داشتم یا پول نداشتم یا احساس میکردم خیلی چاقم! بعضی وقتا هم این کرم کارامل جایزه منه! چون خیلی پسر خوبی بودم و یک کار مهم انجام دادم.
شاگرد این سوپر نور که اسمش یادم نمیاد (فکر کنم عبدالله باشه) یه پسر 27-28 ساله خل و چل و بی ادب و آی کیو پایینه که گاهی دلم میخواد کتکش بزنم. یه بار بقیه پولم رو گذاشت رو پیشخون و رفیقش یه چیزی گفت و این خندید و تفش پرت شد کنار بقیه پول! باور کن جالب نیست که یکی تف کنه کنار بقیه پولت.
امروز هم بنده لیاقت یک عدد کرم کارامل می ماس را میدارم چون چندین روز هست که کونم پاره شده از بس با ملت سر و کله زدم سر اینکه کارشون رو به موقع انجام بدن تا اون آقایی که قراره میکس و مستر کنه وقت داشته باشه که به ایرادای من گوش بده و اصلاح کنه چون من تو کار یکم اخلاقم گه میشه و بعدش هی نق میزنم وایراد میگیرم تا همه چی اونجوری که میخوام بشه! این کار خودش چار پن روز وقت میخواد! خلاصه از بس سر و کله زدم  و احساس کردم کسی به حرفای من گوش نمیده و مجبورم روزی ده بار به این پسره زنگ بزنم که ببینم کاراشو انجام داده یا نه و بعدش پریشب صدبار گوش دادم و تکرار کردم و زدم و شنیدم و گوشام باد کرد شد قد هندونه چون انگار این هدفون گندهه یکم تنگه یا کشش سفته یا هر چی، که لاله گوش آدم درد میگیره و بعدش شد ساعت ده و ملت غر میزدن چقد بداخلاقی اما واقعا خسته بودم چون انرژی میگیره این کار! یعنی اگر انرژی نگیره که حس نداره! بعد امروز صبح با اون آقاهه قرار گذاشتم که ببینمش و فکر کنم کلی به آیندم کمک کنه و بعدش به این پسره زنگ زدم و بهش نگفتم که قرار او آقاهه رو عقب اندختم چون میدونستم اگر اینو بفهمه بازم کون گشادی میکنه....

خلاصه من برم از سوپر محله کرم کارامل می ماس بخرم!

3 نظرات:

Unknown گفت...

hich nazari nadaram, age in baz password bekhad az man mizanam tu dahanesh...

آرش سعدی گفت...

می ماس چیه؟
فقط میهن
میهن میهن!!! دوست تو و من !!
بعدشم سری بعد برات یه میماس گونده میخرم آقای ناز
من فکر کردم بعد از حموم که اومدی کرم کاراملو برای یه چیز دیگه میخوای برای همین تا آخر پستو خوندم
مگرنه نمیخوندم
:))

EraZer Head گفت...

کرم کارامل رو چی کار می کنی؟ می خوری؟ یا می مالی به انگشت اشاره و وسط و سه نقطه سه نقطه؟!
آخه هر جور فکر می کنم می بینم اون طوری تمدد اعصاب بهتری پیدا می کردی ها؟

ارسال یک نظر