۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

هوم؟

آقا یه بررسی اجمالی نشون میده که نود درصد گی ها یا معمار هسن، یا گرافیست. ینی ما انقد انسان های با شرف و هنرمندی هستیم؟ جالبیش اینه که نیم ساعت به موضوع فک کردم اما هیچ گونه کس شری به ذهنم نمیاد که در این مورد بنویسم. بعد  میخواسم یه خاطره در مورد یه خواب بنویسم. دیدم کلا اینجا نشسم دارم خواب تعریف میکنم. خب این که نشد زندگی. آدمی که کس نگه رو باید گرفت کرد...البته یه عده از عزیزان هستن که کس نمیگن اما بازم باید کردشن ینی اصن اینارو بکنی جوون میشی. میری بهشت و چندتا غلمان جیگر برنزه محشور میشی. دول دارن اندازه دول خر. بقرعان! آره. چی میگفتیم؟ آقا من یه هفته مریض بودم. کل زندگیم به هم ریخت . ینی از کار و زندگی موندم و اینا. بدیش این بود که بعدش اصن دوس نداشتم خوب بشم. چون وختی خوب شدم باید میرفتم سر کار و بعد از سه روز استراحت مطلق و گشاد بازی و علافی تو تختواب و جق گاه و بیگاه، خوب آدم زیاد دوس نداره بره سر کار.
ببخشین رفیقم داش میگف که بریم عکس بفرستیم واسه این یارو که از تو کیف مردم عکس میگیره. خودش که نمیگیره میگه خالیش کنین عکس بگیرین بفرستین. کار باحالیه ها! واقعن واسم جالبه بیبینم تو کیف مردم چی هس. 
چی میگفتیم؟ آهان. مریضی. بعد داشتم فک میکردم اگه یهو بفهمم سرطان دارم یا ایدز دارم یا دیابت یا خلاصه یه مرض ترسناک غیر قابل درمان چی کار میکنم مثلا؟ مثلا بابای آدم به آدم بگه چی شد ایدز گرفتی بهش چی میشه گف؟ مثلا به بابام بگم راستش با یکی آشنا شدم خیلی حشری بودیم، میخواس منو بکنه بعد کاندوم نداشتیم اما حالیمون نبود دیگه بی کاندوم کرد. آبش رو هم ریخ تو منم یه روز نگه داشتم در مقعد؟ خدایی نمیشه این چیزا رو به باباها گف. ایدز هم چیز بدیه. کسی هس که تا حالا مثلا یه بار هم سکس کحافظت نشده داشته باشه؟ هر کی بگه آره کس گفته! مث جق زدنه، هر کی بگه نمیزنه اصلا یا تا حالا نزده دروغ میگه مثه سگ. اصن اونجای آدم دروغگو. دروغ بده، هر کی دروغ بگه میره جهنم. از غلمان برنزه دول گنده هم خبری نیس. حتی ممکنه دیلدوی آتشین هم در ماتحتش فرو نکنن. ینی در این حد عذاب میبینه. 
البته جهنم بد نیس زیاد، هاته، گرمه خوش میگذره. بعد همه بچه باحالا هم اونجان. فردوسی اونجاس. الان گری مور و چاک شلداینر و دایمبگ درل هم اونجان. سالوادور دالی هم هس. اونخ اگه بری بهشت فقط بلال حبشی و شهید آوینی و بن لادن هسن اونجا. خدایی بشینی کنار اینا حوصلت سر میره. مثلا با بن لادن چی میخوای بگی؟ "راستی شنیدم هواپیما زدی به برج های دو قلو خار شیش هزار نفر آدمو گاییدی؟" بعدش اونم خنده ملیحی میکنه و میگه آره دیگه، جوون بودیم حوصله داشتیم برنامه ریزی میکردیم؟ نه آقا بیخیال. میریم جهنم با دایمبگ درل کس میگیم میخندیم. به جان خودم صفاش بیشتره.

0 نظرات:

ارسال یک نظر